همه ما دوست داریم درآمد زیادی داشته باشیم.
اما برای رسیدن به آن حاضریم از چه میزان از خواستههای خود بگذریم؟
چند ساعت در هفته به صورت مداوم کار خواهیم کرد؟
چقدر حاضریم از محدوده راحتی خود دور شویم؟
چقدر خانواده با ما همراه خواهند شد؟
برنامههای کسب و کار خود را با اهداف و منابع شخصی و خانوادگی خود همراه کنید.
فرمول قدیمی «نیاز را پیدا کنید و آن را برآورده کنید»، هنوز هم جوابگوست.
کلید موفقیت پیدا کردن نیازهایی است که بتوانید آن را برآورده کنید.
صنعت منتخب شما نیز باید به میزانی درآمد داشته باشد که به یک صنعت پرسود تبدیل شود.
برای اینکه کمتر ریسک کنید، از مشتریان بالقوه (غیر از خانواده و دوستان) نظرسنجی کنید.
از این نظرسنجی درمییابید که آیا علاقمند به این محصول هستند و اگر هستند، حاضرند چه مقدار هزینه کنند.
در کنفرانسهای مربوطه شرکت کنید.
در دورههای آموزشی ثبت نام کنید.
عضو گروههای مربوط به صنعت خود شوید.
اگر صنعت انتخابی شما به سرمایهگذار نیاز دارد، از هیچ کاری برای یافتن سرمایهگذار دریغ نکنید.
در جلساتی که سرمایهگذران حضور دارند، شرکت کنید.
چیزی که الان پرسود است، الزاماً 10 سال آینده نیز پرسود نخواهد بود.
پس هرگز درگیر «این روشی است که همیشه از آن استفاده میکنم» نشوید. چشم و گوش خود را بر چیزهای جدید باز بگذارید.
آیا راههای جدیدتر و بهتری برای بازاریابی وجود دارند؟
آیا نوع دیگری از مشتری هست که شما باید هدف قرار دهید؟
آیا مشتریان چیزی میخواهند که شما ارائه نمیکنید؟