اعتبارات بر اساس اعتماد ساخته میشوند. اعتماد کالایی است که سخت به دست میآید، در عین حال میتواند در یک لحظه از دست برود. به ندرت روزی سپری میشود که از شکست کیفی سازمانهایی چون گرنفل، فیسبوک و بیامو و تأثیر آن بر مشتریان و ذینفعان آنها نخوانیم. این مطالب دو پرسش را مطرح میکنند:
1- پرسش در مورد صلاحیت سازمانی
2- پرسش در مورد یکپارچگی سازمانی.
حرفه مدیریت کیفیت در مورد کمک به سازمانها برای جایگزین کردن سیستمهای صحیح است. این امر برای تأیید موارد زیر است:
– عمل کردن سازمان بهطور مداوم به وعدههای خود به مشتریان و ذینفعان
– چارچوب اطمینان برای کمک به سازمانها در درک ریسک عملیاتی
– چهارچوب بهبود برای کاهش ریسک و ارتقاء آن.
این سیستمهای اداره کردن، اطمینان و بهبود در کنار فرهنگ کیفیت شما، سرمایه گذاری شما در اعتماد و اعتبار است. حرفه کیفیت، شریک تجاری شما در افزایش اعتماد به سازمان شما است.
حرفهی کیفیت نقش منحصر به فردی را در حصول اطمینان از ایجاد و نگهداری اعتماد سهامداران ایفا میکند.
ما این کار را از طریق موارد زیر انجام میدهیم:
* مفهوم- کمک به سازمانها برای مطمئن ساختن آنها از درک مشتریان و نیازها و انتظارات گستردهتر ذینفعان
* رهبری- کمک به سازمانها برای همتراز کردن ارزشها و فرهنگ
* کنترل عملیاتی- تسهیل سیستمهای مدیریتی برای کمک به سازمانها بهطور مداوم برای اخذ تصمیمات درست برای مشتریان، ذینفعان و سازمان
* تضمین- کمک به سازمانها در درک عملکرد و شناسایی ریسکهای اعتماد و اعتبار
* بهبود کسب و کار- کمک به سازمانها برای سرمایهگذاری در بهبود مناسب برای ارتقاء عملکرد و اعتماد